نوزاد

اسباب بازی و عروسک نوزاد

اسباب بازی و عروسک نوزاد

اسباب بازی و عروسک هم باید ابزار شادی را برایش فراهم کند و هم در رشد هوش و مهارت های نوزاد نقش مهمی ایفا کند.با توجه به سن نوزاد برایش اسباب بازی و عروسک تهیه کنید.

نوزاد در ماه اول تصاویر و طرح های با رنگ روشن را راحت تر می بیند.در این سن به موسیقی آرام وملایم واکنش نشان میدهد به همین علت است که به اسباب بازی و عروسک های متحرک و موزیکال بیشتر واکنش نشان می دهد.وسایل متحرک و موزیکال برای نوزادجذاب تر و سرگرم کننده تر است.

اسباب بازی و عروسک مناسب نوزاد

عروسک سیاه و سفید نوزاد

در ماه اول دید نوزاد نزدیک بین است و هر وسیله ی نزدیکی برای او جالب است.نوزاد چون نمی تواند اسباب بازی را در ماه اول در دستش نگه دارد با ضربه زدن به عروسک علاقه و شوق خود به اسباب بازی را نشان می دهد .عروسک سیاه و سفید برای نوزاد انتخاب بسیار مناسبی است.

اسباب بازی و عروسک موزیکال

موسیقی برای آرام کردن نوزادان به خصوص چند ماه اول روش بسیار مناسبی است.از موسیقی با صداهای خیلی بلند یا ناهماهنگ استفاده نکنید.

کتاب های پارچه ای با تصاویر بزرگ

حتما برای نوزاد داستان و شعر بخوانید و واکنش نوزاد را بسنجید.

اسباب بازی و عروسک متحرک و کوکی

اسباب بازی و عروسک های متحرک مورد علاقه ی نوزادان در چند ماه اول زندگیشان است.صداها و حرکت اسباب بازی باعث ایجاد هیجان و فعالیت دست های نوزاد می شود و این هوشیاری نوزاد رانسبت به عملکرد دست او بالا می برد.

جغجغه های حسی مچ دست و پا کودک

جغجغه های نرم و کوچکی که به مچ دست یا قوزک پای نوزاد یک تا سه ماه وصل می کنند .همچنین می توان از جوراب هایی استفاده کرد که داخل آن جغجغه وجود دارد.نوزاد با هر بار فعالیت و تکان دادن دست و پا از جغجغه صداهای جدید می شنود و همین برای او بسیار جالب است و تا مدت طولانی سرگرم میشود.

آویزهای موزیکال

همانطور که گفتیم نوزادان به موسیقی آرام علاقه دارند.استفاده از اسباب بازی های موزیکال در بالای سر نوزاد به او حس خوبی می دهد.

اینستاگرام فروشگاه مادر و نوزاد بهماما
فروشگاه بهماما تولید کننده انواع بالش های بارداری ، بالش بارداری U ، بالش بارداری اسنوگل ، بالش شیردهی نوزاد ، بالش نشستن نوزاد ، بالش بارداری L و عروسکهای حسی نوزاد ، عروسک سیاه و سفید نوزاد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *