نوزاد

فواید عروسک های سیاه و سفید (بینایی نوزاد)

فواید عروسک های سیاه و سفید

نوزادان وقتی به دنیا میاییند به اسباب بازی های سیاه و سفید نیاز دارند مثل عروسک ، جفجغه و مکعب های بافت سیاه و سفید . یا کتاب ها عروسک های سیاه و سفید که در بهماما موجود میباشد . کاملا بر بینایی کودکان کار میکند و تقویت دست و چشم نوزاد شماد میشود.

رشد بینایی نوزاد دارای مراحل مختلفی است. هنگامی که نوزادان متولد می شوند، نمی توانند به خوبی کودکان یا بزرگسالان ببینند. سیستم بینایی آنها به طور کامل توسعه نیافته است، اما رشد بینایی نوزاد به طور فزاینده ای در طی چند ماه اول بهبود می یابد. بینایی همه نوزادان با سرعت یکسان رشد نمی کند و همین امر در مورد توانایی های بینایی آنها نیز صدق می کند. حس بینایی ظرف دو سال اول زندگی طی مراحلی رشد می کند.

مراحل رشد بینایی نوزاد شامل چند مرحله است؟

رشد بینایی نوزاد شامل چندین مرحله است. این مراحل عبارتند از :
نوزاد تازه متولد شده
پس از تولد، پزشک یا پرستار به طور مختصر چشم های نوزاد را معاینه می کند تا علائمی از نقض در تکامل پلک ها و چشمان نوازد را رد کنند. معاینه نمی تواند مشخص کند که کودک چقدر می تواند ببیند. یکی از اولین چیزهایی که ممکن است در مورد چشم های نوزاد خود متوجه شوید اندازه آنها است. رشد طبیعی نوزاد از سر به پایین شروع می شود. در هنگام تولد، چشمان نوزاد 65 درصد اندازه چشم یک بزرگسال بالغ است. هنگامی که یک نوزاد متولد می شود، آنها به سختی می توانند اشکال سبک ، بزرگ و اجسام متحرک بزرگ را تشخیص دهند.
در بیشتر موارد دید نوزاد تار است و نمی توانند فراتر از این را ببینند. رفلکس قرمزی که بازتاب نور تابیده شده به چشم است، از مهم ترین نکات در ارزیابی چشم کودکان است به شمار می آید.
عروسک های سیاه و سفید باعث تقوین بینایی شده و تمام این اسباب بازی ها در بهماما موجود میباشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *