بارداری

بالش های دوران بارداری

بالش دوران بارداری

وقتی مردم به دردهای بارداری فکر می کنند، بسیاری به ناراحتی زایمان و زایمان فکر می کنند. اما آن 9 ماه منتهی به روز بزرگ می تواند باعث شود که احساس کنید زندگی تان یکی پس از دیگری درد، پیچ و تاب و گرفتگی است.

بیشتر دردهای مربوط به بارداری به نوعی به عدم حمایت مربوط می شود. شما وزن اضافی زیادی را در حین رشد کودک حمل می کنید (که بیشتر آن در مدت زمان کوتاهی اضافه می شود) و فشار زیادی بر پشت، باسن و استخوان شرمگاهی، پاها و پاهای شما وارد می کند. این می تواند به خصوص در طول خواب و بعد از آن احساس شود، زمانی که به راحتی می توانید ساعت ها در موقعیتی کمتر از ارگونومیک باقی بمانید.

از آنجایی که بسیاری از گزینه های تسکین درد در دوران بارداری دور از ذهن هستند، باید در مورد پیشگیری و درمان این ناراحتی ها خلاق باشید. به عنوان مثال، استفاده از بالش بارداری، راهی عالی برای دفع بسیاری از شایع ترین دردها است.

9 بهترین بالش بارداری
بالش های بارداری چیست؟
بالش‌های بارداری به‌طور ویژه طراحی شده‌اند تا در تمام مکان‌هایی که بیشتر تحت تأثیر کودک در حال رشد و شکم شما هستند، حمایت بیشتری ارائه دهند. شکل بدن شما در دوران بارداری بسیار منحصر به فرد است. اکثر بالش‌های سنتی برای در آغوش گرفتن خطوط بدن باردار ساخته نمی‌شوند و شما را در برابر کمردرد، گرفتگی عضلات پا، سفتی لگن و در نهایت شب‌های بی‌قرار یا حتی بی‌خوابی آسیب‌پذیر می‌کنند.

یک بالش بارداری (چه یک بالش تمام بدن باشد یا یک گوه ساده) می‌تواند فشار وارده بر نقاط فشار را کاهش دهد و در تمام گوشه‌ها و سوراخ‌های شما قرار گیرد تا از درد در آن نواحی کلیدی جلوگیری کرده و کاهش دهد.

چگونه کار می کنند
سه ناحیه اصلی وجود دارد که بالش های بارداری واقعاً می درخشند: زیر شکم، پشت کمر و بین پاهای شما. اینها نقاطی هستند که در دوران بارداری از حمایت اضافی بهره مند می شوند.

گرچه ممکن است آنها برای همه معجزه نکنند، به طور کلی بالش بارداری می تواند:

تطبیق خود را با وضعیت جدید خواب راحت کنید
در هنگام خواب گردن، پشت و باسن خود را در یک راستا نگه دارید
با موازی نگه داشتن پاهای خود با یکدیگر، فشار دور باسن و استخوان شرمگاهی خود را کاهش دهید.
بهبود گردش خون
بهبود شرایط رایج بارداری مانند سوزش سر دل، احتقان بینی و گرفتگی عضلات پا
از غلتیدن تصادفی شما به پشت هنگام خواب جلوگیری کنید
همه باید در نظر داشته باشند که آیا بالش ها و تشک هایشان تراز صحیح ستون فقرات را فراهم می کنند، اما این امر به ویژه در دوران بارداری صادق است.

باردار بودن به سادگی بر ستون فقرات، رباط ها و مفاصل شما فشار وارد می کند. خوابیدن خارج از تراز فقط این مشکلات را تشدید می کند. همچنین کشیدن یا کشش ماهیچه ها در دوران بارداری آسان تر است.

انواع بالش بارداری
درست مانند هر نوع بالش دیگری، چیزی که برای شخص دیگری کار می کند لزوماً برای شما کار نخواهد کرد. پیدا کردن بالش مناسب اغلب مستلزم آزمون و خطا است. ممکن است یک گوه را به بالش بدن یا فوم حافظه را به جای پرکننده بامبو ترجیح دهید.

خوشبختانه، گزینه های مختلف زیادی وجود دارد. اکثر بالش ها را می توان بر اساس شکل گروه بندی کرد، با اشکال مختلف نیازهای مختلف را برآورده می کند.

نوع بالش چگونه کمک می کند
C شکل یا کانتور پشت یا شکم شما را پشتیبانی می کند (بسته به نحوه قرارگیری آن)
پاها و باسن را موازی نگه می دارد
گردن را با پشتی نگه می دارد و در یک راستا قرار می دهد
U شکل از تمام اعضای بدن شما به طور یکسان پشتیبانی می کند
پاها و باسن را موازی نگه می دارد
گردن را با پشتی نگه می دارد و در یک راستا قرار می دهد
Wedge از ناحیه مورد نظر مانند زیر شکم، پشت کمر یا بین زانوها پشتیبانی می کند
می تواند از غلتیدن در هنگام خواب جلوگیری کند
شما را خنک تر از گزینه های تمام بدن نگه می دارد
در نهایت، فراموش نکنید که مواد را در نظر بگیرید: بالش ها از منسوجات مختلفی ساخته شده و پوشیده شده اند، که برخی از آنها ممکن است برای شما راحت تر از بقیه باشند. اگر در شب گرم می دوید، باید از مواد مصنوعی صرف نظر کنید. اگر می‌خواهید پشتیبانی نرم‌تر یا قابل تنظیم‌تری داشته باشید، بالش پلی‌فیل ممکن است بهتر از مموری فوم سفت باشد.

آیا به یکی نیاز دارید؟
بستگی به این دارد که «نیاز» را چگونه تعریف کنید. آیا می توانید بدون بارداری بارداری را پشت سر بگذارید؟ مطمئن! اما ممکن است متوجه شوید که خوابیدن بسیار ناراحت‌کننده‌تر است و روزهایتان پر از درد و دردهای باقی‌مانده‌تر از زمانی است که دارید.

حتی اگر یک «نیاز» نیست، یک بالش بارداری یک کالای لوکس نیست: این چیزی است که می‌تواند به شما کمک کند در طول دوران بارداری انرژی، استقامت بیشتر و انعطاف‌پذیری بیشتری داشته باشید.

برای افرادی که در دوران بارداری درد مزمن دارند، خواه درد رباط گرد، درد عصب سیاتیک یا درد شدید کمر باشد، احساس بهتر در طی این نه ماه ارزش هر پنی از هزینه یک بالش را دارد.

همانطور که گفته شد، شما قطعا می توانید به جای خرید یک بالش خاص، با بالش های معمولی که از قبل دارید، یک لانه حاملگی حمایتی برای خود بسازید. با این حال، نقطه ضعف در اینجا این است که شما به راحتی نمی توانید موقعیت خود را در طول شب تغییر دهید بدون اینکه کل تنظیمات خود را مرتب کنید، و در صورت نیاز گزینه قابل حملی برای سفر نخواهید داشت.

اینستاگرام فروشگاه مادر و نوزاد بهماما

فروشگاه بهماما تولید کننده انواع بالش های بارداری ، بالش بارداری U ، بالش بارداری اسنوگل ، بالش شیردهی نوزاد ، بالش نشستن نوزاد ، بالش بارداری L و عروسکهای حسی نوزاد ، عروسک سیاه و سفید نوزاد

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *